søndag den 9. juni 2013

Lørdag-Hviledag/Hyggedag! Ny cykel??!!

Igår lørdag havde jeg igen hviledag, dvs. det var min anden hviledag i streg, det er altså underligt for mig! Men det var på Coach's anbefalinger, så jeg trænede ikke lørdag! Dog gik jeg en lille hyggelig tur nede ved havnen lørdag morgen, inden morgenmaden, det var lækkert! 

Jeg var også inde og kigge på cykel, for fik min MountainBike (MTB) stjålet for godt et halvt år siden, men har ikke haft råd til en ny :/  Og vil virkelig gerne ha en ny MTB, men den er liiiiidt dyr den jeg gerne vil have, og eftersom jeg pt. Alligevel ikke kommer så meget i skoven for at cykle, ja så må jeg hellere vente med den...

Men! - Så skal jeg da have en CityBike! Har længe haft en i tankerne, men pengene var der bare ikke lige, men min far har nu lånt mig pengene, for kan simpelthen ikke undvære en cykel mere! Og jeg fik lige den jeg havde kigget på! Og det var den sidste der var tilbage i hele norden af den model, så det var ret heldigt! Og jeg kan hente den allerede i morgen!! Yay!! Så flasher jeg den lige her på Bloggen ;)

Så har jeg været inde med min iPhone for at sende den til rep. da den der hjem knap ikke altid virker, og når jeg sætter den til computeren, siger den, at den ikke kan læse indholdet :( Så nu må vi se om de kan fikse den, eller om de bare ombytter den til en ny.. Så har altså en låne tlf pt. og er ik helt fan af den, så den næste uges tid, kommer der ikke så mange billeder på bloggen, da jeg bruger iPad til at skrive indlæg, og den har jeg ikke lige altid med mig rundt, til at tage billeder med.. Sorry..

Igår aftes havde jeg 2 aftaler, først en fødselsdagsfest og så en hyggeaften med veninderne og deres kærester..  var der ikke mange timer nogle af stederne, men for mig var det vigtigt lige at se dem et par timer, for at være bare lidt social, og det var rigtig hyggeligt! Var hjemme ved 23 tiden, så jeg kunne få en god nats søvn, da jeg jo idag søndag skulle op til fællestræning med de andre atleter på mit team.. :)


Lørdagens træning:

Nada... Haha..

. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar