tirsdag den 11. juni 2013

Ømme skuldre, rulletur, Metro, og sen roning!

Jeg vågnede i morges og havde noget så ømme skuldre! Av!  Det må ha været efter TachFit igår, for der blev brugt rigtig meget skulder! Så pga. de meget ømme skuldre, så fik jeg ikke roet i morges, og da vejret var lækkert, så tog jeg 60min. På Rulleskøjterne istedet for, lækkert! 

Så har jeg fået fikset lidt med hensyn til mit eget lille projekt :) 
Jeg har trænet ben idag, men var stadig øm efter i søndags, så kørte ikke så tungt idag. Skulle også træne skuldre, men de var stadig meget ømme, så jeg udsatte skuldertræningen.

Efter træning kørte jeg i METRO med en veninde for at handle:
 Det er kun nogle ting der er billige derude, men til gengæld kan man få det i større mængder, jeg var dog i tvivl om det kunne være i min fryser, men med nød og næppe fik jeg det presset ned i. Fik købt kylling, bær, grøntsager, tyggegummi, krydderrier, vaniliepulver og mango i tern..

Derefter kørte vi hjem, og jeg fik ordnet lidt flere praktiske ting herhjemme, og fik spist, og så havde vi aftalt at mødes kl..20 i FW, så kunne jeg nemlig lige få klaret min roning, og få trænet det skulder jeg ikke fik trænet tidligere.. Startede med roningen, det var hårdt oven på ben træningen fra tidligere på dagen, men det var godt til mig, og mine skuldre fik en god omgang efterfølgende! 

Nu er jeg på vej i seng..

Dagens træning:

Morgencardio:
60.min. På rulleskøjter.

Styrketræning:
10min. Opv. På crosstrainer.
Ben.
25min. Cardio.

Senere:
Roning.
Skulder.


.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar