fredag den 7. juni 2013

Torsdag, fredag, weekend.. Træningsfri????

Så er det gået hen og blevet weekend igen, og hvor er denne uge da bare fløjet afsted!!

I går torsdag var jeg til samtale i Fokus Fitness afdeling Nord, og starter med mine første timer der på mandag! Great! 
På sigt skal jeg køre nogle outdore hold derovre, de har nogle lækre udendørs faciliteter, som jeg virkelig kan se muligheder i! 

Så fik jeg trænet bryst, triceps og cardio,, og så fik jeg da lige roet 10.000meter igår til morgencardio! Bum! Det vat første gang nogensinde! Men det blir sikkert ikke den sidste ;) Det var godt til mig!!

Torsdagens træning:

Morgencardio:
10.000m. Roning.
10min. På løbebånd

Styrketræning:
Bryst.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.


Idag fredag har jeg været til endnu en samtale, og skal ned og prøve nogle af deres hold i næste uge, for at se om det er nogle hold jeg finder interresante, og om jeg selv på sigt vil undervise i dem, og tage certificeringen i det.. Spændende! 

Jeg blev "beordret" til at holde fri fra styrketrænigen idag, og i morgen af min coach, da vi har fællestræning på søndag, og jeg skal dermed også konkurencetræne, så 2 hviledage i streg bliver det til..  Det passer mig ikke så godt, men må hellere lytte til ham! 

Dog måtte jeg godt lave let cardio, men da han fortalte det, da havde jeg allerede løbet 10km. Som morgencardio.. 
Og har ik løbet så langt i evigheder, men det gik nu fint, og bare i roligt tempo.. :) 
Mine ben kan godt mærkes her til aften, det roning fra igår, plus de 10km idag, det bider lidt i dem! Lækkert! 

Jeg har købt en ny sort bikini idag, som vil egne sig godt til at tage fremgangsbilleder af min form, så måske jeg snart begynder at ligge flere billeder op af formen ;)

Fredag aften har brugt sammen med en kammerat, jeg havde lavet mad, og så gik vi en tur i byen, og sluttede af på en cafe, hvor jeg fik en kop kaffe :)

Nu vil jeg hoppe under dynen..
Godnat :)


Fredagens træning:  (hviledag)
10km. Roligt løb som morgencardio.


.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar