fredag den 14. juni 2013

FitnessDK

Så var det altså igår at jeg kørte min første holdtime i FitnessDK i Hjørring! 

Der var kun 8 på holdet, men jeg kan love jer for at de kom til at svede! Det var fedt at se! Jeg skulle køre et til hold kl.18, kun for mænd, men de mænd er sku ikke nemme at få med, der var kun 1 tilmeldt, trods jeg gik rundt i centeret og prøvede at lokke dem med, men de mente ikke liiiiige at de havde tid, men prøvede at lokke dem med til næste gang jeg skal have hold, som er d.27 her i måneden.. Så ja vi droppede holdet, og så gik jeg rundt og floorcoachede lidt i centeret istedet.

Det er funktionelle hold jeg underviser i, dvs. det er faktisk lidt som CrossFit, men man må ikke kalde det for CrossFit, hvis man ikke har betalt sådan en Licens, og det er kun nogle af FitnessDK's centre der har det, så deraf navnet funktionel.. 

Jeg var træt igår! Meget træt! Så det var tiltrængt med en hviledag fra styrketræningen, så igår lavede jeg kun Morgencardio.. Og nårh ja, så løb jeg hjem til far, for at kunne låne bilen, men der er kun 3,5km ca. Så det tog jo ik andet end 15min.Ca..

Torsdagens Træning:

Morgencardio: 75min. Fordelt på Romaskinen, Crosstrainer og Løbebånd.
Senere: 15min. Løb.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar