fredag den 21. juni 2013

Jeg gør det sku !

Jeg gør hermed bloggen officiel!!

Og viser hvem jeg er, for jeg der ikke vidste det i forvejen! :) 


Yep det er så mig! Jeg hedder Anja Møller, er 23 og bor i Aalborg..
Som I jo allerede ved, så stiller jeg i Athletic Fitness til DBFF's Debutantstævne i år til september, i Ringsted! Det blir feeeedt! 

Jeg er med på www.dinkostvejledning.dk's X-Team sammen med 3 andre atleter, og vi bor og træner allesammen her i Aalborg...

Billedet er fra inden jeg startede på konkurence diæten, så der er røget nogle kilo og cm. siden da.. 

 
Men det kan man vist godt se på dette billed :)

Jeg ligger ofte billeder på Instagram, hvor I kan finde mig under navnet: aknice

Håber I tager godt imod dette indlæg!

God fredag folkens!

Skriv endelig under kommentare, hvis der er noget I vil spørge om.. 

.<3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar