mandag den 3. juni 2013

Note til mig selv...!

Drik aldrig PWO hvis du træner efter kl.18!!

Oh my, hvor har jeg haft den dårligste nat nogensinde!!! Tror nærmest ikke jeg har sovet! Følte mig så træt da jeg lagde mig i sengen igår aftes, men jeg kunne bare overhovedet ikke sove! Og har vendt og drejet mig heeeeeele natten, pga. varmen, og fordi jeg har sovet med vinduet åbent, og der har åbenbart været både måger og katte der har holdt fest hele natten! Hold kæft der har været mange dyre lyde!! I nat bliver vinduerne i soveværelset altså lukket!! 

Trods en virkelig dårlig nat, så kom jeg alligevel op til Crosstraining kl.0615, ja altså jeg stod faktisk ud af sengen ca.kl.05, da jeg ikke magtede at blive ved med at vende og dreje mig.. Og har egentlig følt mig frisk nok det meste af dagen, lige indtil klokken blev 18, puha der ramte det mig godt nok hårdt! Og lige nu kæmper jeg faktisk for at holde mig bare lidt vågen til at skrive dette indlæg... 

Kort opdate:

Crosstraining som morgencardio.
Praktisk info hos Fokus Fitness. Har officelt min første centervagt d.22 i denne måned! Yay!!
Styrketræning i Fokus Fitness.
Lang gåtur hjem fra Fokus Fitness (7km).
Tlf. Samtale med FitnessDK Hjørring. Har min første PT kunde hos FitnessDK på Torsdag, og min første holdtime!! YaaY!
Hygge, lidt shopping og spisning med en veninde.
Opdatere bloggen.
I seng.

Det var vist min dag ;)

Dagens træning:

Morgencardio: 
60min. Crosstraining i FW og 15min. På crosstrainer.

Styrketræning:
10min. Opv. På crosstrainer.
Dips.
Bryst.
Triceps.
60min. PW.


.<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar