lørdag den 15. juni 2013

Form Update!

Så har det været tid til endnu en måling hos Coach! 

Var på min egen vægt igår, og vejerbod nu fast hver fredag morgen! Den stod på 60,8kg! Ved I hva det betyder?? At der nu kun er 800gram til at jeg må tage på Flammen og spise! Wuhuu! Jeg glææææder mig!  Det kan da max. vare 14 dage inden det sker! 


Mine målinger var ikke vildt gode:/ Havde ikke tabt mig særlig meget i cm rundt omkring:/ MEN, min fedt% var faldet! Yay! Så er nu på 14,1%! Så det går da den rigtige vej!  

Men han vil lave om i min fordeling af makronæringsstoffer.. Så jeg bliver sat op i protein, og ned i kulhydrater, det bliver spændende at se hvordan det påvirker min krop! Og glæder mig til at se hvad der kommer på planen af mad!  Men kcal indtaget bliver der umiddelbart ikke rørt ved :) 

Så har jeg haft en MEGEA fed bentræning med min kammerat idag! Han fik virkelig tæsket mine stænger i kælderen! Haha.. Glæder mig til at mærke dem i morgen! :P 

Får besøg af tøserne her om snart, de skal på druk, men det skal jeg jo ikke, men vi kan sagtens hygge her indtil de skal ind i byen.. 

Lige et billed af stængerne: 

Dagens træning:
Tung ben!
25min. Udendørs gåtur.

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar