tirsdag den 4. juni 2013

Mangel på søvn..

Jeg er SÅ dårlig til at sove pt.!

Er SÅ træt når jeg går i seng om aften, og når jeg så ligger der, så er jeg pludselig piv vågen! Jeg forstår det ikke! Og vågnede i nat kl.04 og var helt frisk, og ku slet ikke falde i søvn igen! Ihh det er frustrerende!! 
Og så døjer jeg rigtig meget med krampe pt.! Især i fødderne, tæerne, læg, hals og ryg/skulder :( det er død irriterende!! 

Må hellere ringe til min læge i morgen, og få bestilt en tid, så han kan tage nogle prøver, for at se om der er nogle vitaminer jeg mangler.. 

Jeg har fået handlet idag: 

Jeg har forberedt mad: 

Og så har jeg fået trænet ben og skuldre: 

Og så har jeg forberedt Workouten til på Torsdag, hvor jeg køre min første Holdtime i fitnessDK Hjørring! 

Jeg har også lavet en aftale med et center her i byen på fredag, hvor vi skal snakke om jeg kan få nogle timer der..

I aften er der day&Night inde i byen, så der skal jeg ind med nogle tøser :)

Dagens træning:
Morgencardio: 60min. Fordelt på romaskine og crosstraineren.

Styrketræning: 
10min. Opv. På stepper.
Dips.
Ben.
Skulder.
25min.cardio.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar