lørdag den 22. juni 2013

Formen, poseringsseminar, lækkersult?!

Så blev det lørdag og jeg har været på vægten! 
Det var dog ikke nogen glædelig suprise!! Øv!! Der er altså røget 1kg på siden sidste uge!! Hva sker der for det??? Jeg håber og tror på at det er væske, eftersom det har været ret varmt den seneste uge, og så kan man godt have tildens til at samle mere væske.. Men det er da irriterende!

Jeg har jo sat mig det mål, at når jeg er på 60kg eller under, så må jeg tage på Flammen! Yay!! Men jeg har besluttet mig for at justere det mål lidt, så istedet vil jeg måle det med min fedt%, eftersom man ikke altid kan regne med vægten, og i bund og grund, så er tallet på vægten fuldstændig lige meget, så længe fedtet ryger!! Så når min fedt% er under 13, så må jeg tage på Flammen! Sidste måling var jeg på 14,1%, så mon ikke det er snart? I HOPE!!

Så var jeg jo til Poseringsseminar i dag, sammen med Rikke og Lykke fra Teamet.. Det forgik i Hadsund i My Heart Fitness 

Et hyggeligt lille center, som i dagens anledning var fyyyyldt med folk som jo skulle til poseringsseminar.. 
Selvom man kun var "på" i ca. 10-15 min. Så var vi der alligevel fra 12-16, så vi fik set alle klasser.
Det var spændende at se hvordan ens konkurenter så ud, og jeg føler mig slet ikke udenfor, jeg er lige så godt med som de andre. Og det var Lykke og Rikke også, så det er jo lækkert! 

Vi fik også taget en masse billeder, men da der er andre atleter på billederne også, så syntes jeg ikke at jeg har lov til at ligge dem på nettet, da vi jo alle kun står i bikini, og jeg vil ikke krænke nogen, så billederne må I altså tænke jer til.. Jeg har dog taget lidt af min ryg idag...


Har også smidt dette ud på Instagram.. :)


På vej hjem i bilen sad vi og snakkede om cheat meals..
Jeg havde egentlig ikke nogen trang til noget lige der, men her til aften har jeg haft den vildeste lyst til chokolade!! Så jeg har shoppet på nettet og købt noget nyt proteinpulver med chokolade smag, håber det er pengene værd!
Min sukker trang har jeg slukket med store mængder af Faxe Kondi Free!! Jeg er en sucker for light sodavand!! Ja så er det sagt, jeg eeeelsker brus! Haha..

Jeg har holdt helt hviledag idag, (ja I læste rigtigt! har heller ikke lavet morgencardio;) det er jo lørdag) men tror også det var tiltrængt, for har virkelig været træt! Plus jeg har lidt hold i venstre side af nakken, øv! Må se om min fys kan få styr på det i næste uge :)

God lørdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar