søndag den 24. februar 2013

Aaaaav min mave!

Jeg er SÅ mæt!!

Var jo inde og spise Brunch med K, og det var super lækkert! Men hold op hvor er jeg mæt!!
Og ja de ting jeg spiste, var ting der ikke er på min kostplan, men jeg har altså brug for at give slip en gang imellem, da jeg ikke har indlagte "spise dage" som mange andre køre med.. Og da jeg nu har gjort det, så har jeg mod og lyst til at følge min plan 100%! Og er max klar til at gi den gas med træningen i næste uge!

Jeg fik også et glas friskpresset appelsinjuice, nøj det var lækkert!

Nu ligger jeg lige på sofaen, da jeg ikke magter andet lige nu.. Hehe.. Stirre på flyttekasserne i håb om at de pakker sig selv.. Men tror desværre ik det sker :/

Inden brunch fik jeg jo lidt teknik i roning, og det viser sig at jeg har rimelig godt styr på det, der var kun få ting at rette på, så nu skal jeg bare gi den gas med roningen!!
Efter roning tog jeg 15min. På crosstraineren, og 45min. PW Op af bakke på løbebåndet..

I morgen træner jeg og K inden hun skal møde kl.10, så hun henter mig allerede 8.15, så jeg skal tidligt op for at løbe, da der helst skal gå et par timer imellem min morgencardio og min styrketræning..

Søndagens træning:

Teknik i roning.

60min. Cardio.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar