mandag den 25. februar 2013

Kender I det når man bare har en mega lækker morgen??

Jeg startede dagen ud 0530 med morgencardio, som idag var løb..
Det var den bedste løbetur i laaaaang tid! Det var virkelig en lækker tur!! Og så lige på en mandag, hvem skulle ha troet det??
Jeg løb med en km tid på 4.23min/km.. Og med overskud! Det var så lækkert!
Tror at de ekstra carbs jeg fik indenbords igår til den Brunch, at de virkelig har gjort underværker!
Og mit betændelse i skinnebenet, kunne jeg kun mærke lidt..

Efter min løbetur fik jeg spist min morgenmad, og kl.0815 hentede K mig, så vi kunne træne inden hun skulle møde kl.10.. Vi fik trænet tits &  guns ;)

 Jeg havde besluttet mig for at prøve den metode der hedder Burns..Det gav super godt! Og ja det brændte;) Hehe.. Metoden går ud på, at man tager alle de reps man kan, med en given vægt, så tager man nogle kg af, og uden pause tager man igen alle dem man kan, og så holder man pause.. Det gav altså rigtig godt, ved min 3.Brystøvelse var jeg heeeelt flad! Det kan helt sikkert mærkes i morgen!

Lige nu sidder jeg i toget og er endnu engang på vej til KBH, så bruger tiden på at læse og skrive her på bloggen..


Dagens træning:

40min. Skøøøøøn morgenløb!

Pull-Ups.
Bryst.
Biceps.
Triceps.

25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar