torsdag den 7. februar 2013

Træning og fødselsdag..

Igår torsdag var jeg inde og træne med hende den anden AF pige fra teamet, vi trænede bryst og triceps, og hvor er det altså lækkert med en makker når man træner bryst! Man kan altså lige give den en tand ekstra! Så det var super træning!

Efter træningen skulle jeg til fødselsdag hos en veninde som blev 25.. Og det var super hyggeligt! Hun havde bagt kage, fastelavnsboller og alm. Boller.. Det så meget fristende ud! Men jeg holder mig stadig sukkerfri! Så jeg smagte en af bollerne, og så spiste jeg min frokost som bestod af laks, ris og grøntsager:)
Tog et billed af de kager hun havde bagt, som jeg har vedhæftet ...

Torsdagens træning:

32min. Morgen PW.

Pull-ups.
Bryst.
Triceps.

25min. Løbe intervaller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar