søndag den 24. februar 2013

Lørdagens beskæftigelser..

Igår lørdag var det vejedag.. Bum bum... Og jeg var ikke glad! Øv! Men der kan være mange ting, som påvirker udsvingende.. Det kan være stress, og jeg er nok lidt  stresset pt. da jeg skal flytte i hus med M om kun 2 uger!! Og ja, min lejlighed er ik rigtig pakket sammen endnu, og huset er ikke heeeeeelt færdig endnu.. Og jeg er jo på kursus i KBH de næste 3 uger, så har kun weekenderne til at få pakket ned i..
Ja det kan være en af grundende til at min krop reagere som den gør.. En anden ting kan være at det selvfølgelig er muskelmasse jeg har taget på.. Hvilket jeg selvfølgelig håber på! Hehe..
Men umiddelbart syntes jeg ikke at jeg kan se store ændringer i spejlet, og jeg syntes ikke det går den forkerte vej, når jeg kigger mig i spejlet, så helt skidt er det nok ikke..

Men vægten stod på 67,1kg..

Efter min skuffelse over tallet på vægten, valgte jeg at gå en morgen PW, selvom jeg ikke har  morgencardio på programmet om lørdagen, men det var en god tur, solen skinnede og det var skønt!

Senere tog jeg ind og trænede med 2 veninder. Min energi var slet ikke i top, så det blev til små ro intervaller, og derefter lidt ben og genoptræning af skulderen.. Og lidt Cardio til slut.

Efter træning skulle K ind og indfrie sin fødselsdagsgave fra en anden veninde og jeg.. Nemlig huller i ørene! Hun er 25, så vi syntes efterhånden det var på tide! Hehe.. Men det blev rigtig flot til hende! Og hun brokkede sig næsten ikke.... ;)

Efter hun havde fået dem lavet tog vi en tur på Joe & The Juices, så hun kunne blive trøstet lidt.. Hehe..

Min til venstre: Æble, Passion og Ingefær.



Så tog vi en kort tur ud til M, så de kunne se fremgangen på huset, og så tog vi hver til sit, jeg skulle hjem og pakke i flyttekasser.. Åhhh det er kedeligt... Og min skulder syntes slet ikke det var sjovt :/

Min aftensmad igår:


Grøntsager, nudler og ørred.

 
Har fundet nogle nudler på bodystore.dk hvor der kun er 5kcal pr. 100gram! Genialt! Især når jeg ikke normalt får ris, pasta,kartofler eller lign til aftensmad.. Så det var lækkert lige at få lidt ekstra!

I dag søndag skal jeg ind og ha' noget teknink i roning, af  en kammerat, som er ret god til det der roning, K tager også med, for bagefter skal hun have resten af hendes fødselsdagsgave, som er en Brunch på Søgaards Bryghus! Har valgt Søgaards Bryghus, da jeg ved der er buffet, så kan jeg gå uden om alt det med sukker i, istedet for at få en brunch tallerken et sted, hvor halvdelen derpå er fyldt med sukker... Jeg glæder mig!

Lørdagens træning:

48min. morgen PW.

Roning.
Ben.
Genoptræning skulder.
20min. Cardio.

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar