lørdag den 2. februar 2013

Vejning, konkurencetræning og bagedag!

Ja det er vist min lørdag i store træk..

Startede morgen ud med at veje mig, og jeg gik på vægten 8-10 gange, for at være sikker på at den vejede rigtigt!  Den sagde nemlig 65,7kg!!! Dvs. at jeg i denne uge har smidt 2,3kg!!  Jeg tror dog det er min krop der har reageret ret voldsomt på den sygdom der lige var inde over sidste weekend, og starten af ugen, selvom jeg ikke rigtig har misset nogle måltider, og måske enda har spist lidt for godt de aftener, hvor jeg spiste med min veninde..  Så må lige se hvad den siger i næste uge!

Da klokken blev 1300 var det tid til konkurence træning med min coach, og trods sygdom i løbet af ugen gik det nu ret godt :) Derefter trænede jeg lidt ben og mave sammen med M, eller dvs. han tullede vist bare lidt rundt, da han havde tømmermænd, så ham har der ikke været meget gang i!

Så da vi kom hjem gik jeg igang med projekt bagning! Min familie kommer nemlig og ser huset i morgen, som M er ved at renovere, og som vi flytter ind i til Marts.. Spændende!!

Så jeg ville prøve mig frem med noget sundt bagværk, og så må de jo spise det eller lade være, jeg har nu været uden sukker og alkohol i en måned, og har ikke tænkt mig at lave om på det! Kan mærke at det er godt til mig!

Så jeg fik bagt proteinboller, proteinmuffins og knækbrød, alt sammen uden gluten! Meeeeen, har også bagt nogle grove gulerodsboller, hvis familien ikke liiiiiige bryder sig om de sunde og proteinrige prudukter jeg fik lavet .. :)

Her er billeder af de sunde ting:




M er helt vild med knækbrødene, og det er jeg også! De er et hit!!

Inspirationen til muffins og bollerne har jeg hentet fra www.proteinopskrifter.dk Den side er klart et besøg hver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar