mandag den 18. februar 2013

Tøsehygge!

I fredags trænede jeg alene da K skulle en tur hjem til hendes mor.. Så tog alene ind i FW for at træne, kan godt mærke jeg får svære ved visse øvelser, når jeg går op i vægt, og jeg ikke lige har en makker til at hjælpe med at få vægtene op, så var nød til at spørge en fyr om hjælp til en enkelt øvelse derinde, men det var nu også fint nok.. Jeg trænede skulder..

Efter træningen besøgte jeg min kammerat P, nede i hans butik, og jeg fik hentet en kjole jeg afleverede til en syerske i december, for at få den rettet lidt til.. Syntes dog stadig ikke, at den sidder helt som den burde...

Fredag aften kørte jeg M til fest, det var så 3. weekend i streg at han skulle i byen...
 Derefter mødtes jeg med 2 veninder i Netto, så vi kunne handle ind til noget aftensmad.. Vi fik bikset en rigtig lækker salat sammen, stegt noget kylling, og så lavede jeg guacomole til.. Mmm... Og så havde vi købt honningmelon og vindruer til at snacke senere.. Det var en rigtig god aften sammen med de to, det var længe siden jeg havde set dem, og håber ikke der går lige så lang tid, inden vi ses igen!


Fredagens træning:

45min. Morgenløb.

Skulder.
Nakke.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar