onsdag den 13. februar 2013

Min nye fysioterapeut...

Er faantastisk! Var hos ham igen idag, og han siger stadig der er håb for min skulder! Det er altså første gang, jeg har været hos en behandler, hvor jeg har følt at han/hun virkelig ved hvad de snakker om! Det er faaaaantastisk!

Har fået 3 øvelser mere, som jeg snildt kan ligge ind i mine træningsprogrammer, når jeg alligevel er inde og træne :)

Og jeg linker til 2 af dem her:
http://www.youtube.com/watch?v=QuJkm5TjTK0&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KWlKDGEpMGA

Og bid mærke i hvad han fortæller!
Han har altså styr på det!

Så smid det hjul ud, og køb en bold istedet for!
Og en anden ting, lav aaaaaaldrig træk bag nakken!! Det er virkelig en elendig øvelse for skuldrene!!
Hvis der er nogle der har andre meninger, så skriv en kommentar til mig :)

Udover at jeg var til fys tidligere, så var jeg inde og løbe intervaller i FW sammen med K, inden jeg skulle til fys.. Onsdag er cardio dag, så skulle ikke styrketræne idag, men det hænder da at jeg sommetider træner om onsdagen også, hvis jeg ikke kan lade være ;) Hehe..

Var ovre ved min far i morges, hvor jeg fik skrevet ned, hvad han ca. skal spise hver dag, og så satte jeg det op på køleskabet, så han kan se det hver gang han åbner køleskabet.. Er meget opsat på, at det her kommer til at virke for ham! Skal over til ham her senere, for at vise ham hvordan han også kan lave aftensmaden, så han har noget variation imellem det.. OG så har jeg fået ham til at bruge sit løbebånd igen! Hvis jeg kan få ham til at gå 3km på det 4 gange om ugen ca. så ville det virkelig være godt til ham! Og så kan han måske komme til at løbe på et tidspunkt. :)

Efter jeg havde været ved fys, tog jeg hjem og fik lidt mad, og så har jeg fået vasket tøj og er så småt begyndt at pakke ned i flyttekasser, da jeg den næste måned jo ikke er så meget hjemme, og om en måned skulle lejligheden gerne være helt tom, det blir sku spændende om jeg når det.. ;)

Når jeg har hjulpet min far i aften, så skal jeg ind og spise og spille pool med min kammerat D.. Det er ved at være længe siden vi har set hinanden, så glæder mig til at høre hvordan det går med hans træning osv. Han stiller nemlig også op i år, så vi har masser at snakke om :)

Og da M ikke er hjemme i denne uge, ja så har jeg planer hver aften, gider ikke bare sidde alene herhjemme, så kan jeg lige så godt få set nogle af mine skønne veninder og venner.. For starter jo på kursus i KBH igen i næste uge, og så er jeg ikke så meget hjemme.

Dagens træning:

Pull-Ups.

Intervalløb 40min. incl. opv. og afløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar