mandag den 4. februar 2013

Morgenløb, tandlæge og træning!

Startede dagen ud med morgenløb, ville ha løbet i 60min. Men da der var meget glat, og det påvirkede min hofte, så blev det kun til 48min. istedet for 60min. Men det var lækkert med en udendørs løbetur, det er vist ved at være over en uge siden, at jeg sidst løb ude :/

Da jeg kom hjem skulle jeg køre M på arbejde, så jeg kunne låne bilen til tandlægen, da jeg havde kørt ham på arbejde var det tid til morgenmad, total yndlings måltid på dagen! Idag var det igen havregrød og så med blåbær, jordbær og brombær:) Lækkert! Og så selvfølgelig en shake til.. Ville ligge nogle billeder op, men kan igen ikke få det til at virke på computeren :(

Efter morgenmad osv. tog jeg til tandlægen og det gik fint, der var ingen bemærkninger.. Men jeg var bare så mega træt! Og overvejede at køre hjem og sove lidt inden træning, men min tandlæge ligger lige ved siden af et FitnessWorld, så da jeg alligevel var der, så tog jeg ind og trænede, og blev mere frisk af det, og det var en god træning, så det var lækkert! Og der var næsten ingen i centret, så der var masser af plads! Skønt!

Efter træningen kørte jeg hjem, og fik ordnet lidt herhjemme, inden jeg skulle hente M igen..
Han har åbenbart også været træt, for han ligger lige og tager sig en morfar..

I aften skal vi en tur hjem til hans forældre, da han har nogle ting til at stå derhjemme, som han skal bruge..

Ellers er der ikke lige sket så meget idag..

Dagens træning:

48min. morgenløb.

Roning.
Pull-ups.
Biceps.
Mave.
25min Cardio.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar