mandag den 11. februar 2013

Træning, Træning, Handle, Træning, Handle..

Det er vist i store træk det jeg har fået udrettet idag... Hehe..

Jeg kørte M på arbejde, og valgte at lave morgencardio indenfor, grundet vejret, døjer meget med hoftebøjeren i højre side når det er koldt og glat udenfor, så der skal jeg lige passe på, så morgencardio blev på løbebånd og på crosstrainer istedet.

Efter morgencardio, tog jeg hjem og spiste morgenmad, og 2 timer efter tog jeg ind og trænede Bryst og Triceps med en veninde.

Efter træning tog jeg hjem og fik frokost, og så havde jeg jo en aftale med far om at vi skulle handle ind til hans nye madvaner, han var heldigvis positiv over for de ting, som vi fik smidt i vognen, så i morgen når jeg har lavet morgencardio, så smutter jeg over til ham og viser hvordan han skal forberede sin morgenmad, formiddagsmad og frokost. Han tror dog ikke på at han kan spise 5-6 måltider om dagen, meeeeen det skal jeg nok lære ham!

Efter vi havde handlet fik jeg hentet Ms jakke, som han havde efterladt inde i byen i lørdags, og så skulle jeg mødes med en anden veninde for at træne, da hun er meget hængt op med studiet pt. så hvis jeg skulle se hende, var det nød til at være i FW, så her fik jeg lige trænet en omgang mave og lidt mere cardio.

Efter træning nr. 3, skulle jeg ud og handle med min veninde, som jeg trænede med i formiddags, da hun har fødselsdag i morgen og bliver 25!! Så hun har inviteret familien på aftensmad, incl. mig :)  Så jeg hjalp hende lige med at handle ...

Og nu.... Ja nu har jeg lige fået min eftermiddags mad, ja jeg er lidt bagud, så skal snart ud og lave aftensmad..

Jeg prøvede lige at lave mandelsmør, plejer nemlig at spise 10 mandler om eftermiddagen sammen med gulerødder og et stykke frugt, så ville lave mandelsmør til at smøre på æblet, og det blev faktisk okay :)

Nu må jeg heller komme ud og lave aftensmad :)


Dagens træning:

50min. Morgencardio. (Løb og crosstrainer)

Pull-Ups.
Bryst.
Triceps.
25min. Cardio.

Mave.
30min. Cardio.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar