søndag den 10. februar 2013

Rengøring, Træning og Bilka!

Så blev det søndag, og jeg sov læææænge! Sov til 0930, så det var lækkert!
Men jeg blev også vækket i nat, af en meget meget fuld kæreste, der hverken havde nøgler eller jakke med hjem fra byen!! Dumt!

Så jeg lod ham ligge i sengen, da jeg stod op og lavede morgenmad, for han var vist ikke klar til at skulle op! Efter jeg havde spist ordnede jeg lidt herhjemme, og så stod den på rengørring!

Har været ved at overtale min far idag, til at han skal ligge hans madvaner om, det kunne han virkelig godt trænge til! -Så i morgen tager jeg med ham ud og handler, og så viser jeg ham hvad han skal kigge efter på bagsiden af fødevare, viser hvad han skal købe istedet for det han plejer, og får printet ind i hovedet på ham, at man skal spise 5-6 måltider om dagen, og at det ikker er en nødvendighed at få sukker hver dag! Jeg glæder mig til at se om han kan lave bare lidt om, for han er klart i riskogruppen for at få diabetes 2. (Gammelmands sukkersyge).

Efter jeg havde talt med min far, gik jeg hjem igen og fik min meget trætte kæreste op, da han skulle ud i huset for at lave noget, da hans far allerede var taget derud.. Jeg kørte ham over i huset, og så tog jeg ind og trænede med min veninde, som kom hjem igår, har savnet at træne med hende!

Efter træning kørte vi i Bilka, så jeg kunne få min fryser fyldt op med grøntsager og kød!

Nu har jeg lige spist og fået lavet et træningsprogram til en anden veninde som lige er taget til Afghanistan, så hun kan blive piv skarp til hun kommer hjem ;)


Dagens træning:

Roning
Full-Body
25min. Cardio.


Kan endnu engang ikke få computeren til at oploade billeder, så det må blive i et seperat indlæg fra telefonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar