mandag den 18. februar 2013

Træning, tatoo, fødselsdag..

I lørdags var det en rigtig lang dag!

Først var jeg ude og træne med K, det var meningen at jeg skulle ro, men maskinen var sku gået i stykker!! Aaaagh!
Så istedet for roning, blev det til lidt Dips, Ben og skulder..

Efter træningen smuttede jeg hjem i bad, og så skulle jeg med min kammerat ind og tusses, det ville bare tage 3 timer sagde han... Men det holdt ikke rigtigt, nej nej vi var der i lidt over 5 timer!! Det havde jeg sku ikke lige regnet med, så da det blev frokost tid, var jeg en smule presset, eftersom min frokost stod derhjemme! Og jeg har ellers altid min mad med! Øv! Men jeg folod ham hos tatovøren for en stund, for at gå ud og finde mig noget frokost, og jeg fandt nu på et meget godt alternativ..

Efter han var blevet tusset kørte han mig hjem, så jeg kunne skynde mig at pakke nogle ting jeg kunne tage med hen til K, da hun skulle holde fødselsdagsfest! Skyndte mig at pakke og gøre mig lidt klar, og så kørte P mig hen til K.. Og så kunne jeg gøre resten klar derhenne..

Jeg nåede heller ikke at lave min aftensmad til at tage med derhen, men heldigvis havde hun tænkt lidt på mig, de andre skulle ha pizza, men hun havde heldigvis også lavet salat, så jeg fik en salat og drak en shake til.. Og da de andre spise flødeboller, der spiste jeg en banan.. Men jeg fik dog smagt lidt på nogle chips :/ Og har ellers aldrig lyst til chips.. Så der faldt jeg sku lidt i :/ Men ellers var det en rigtig god fest! Jeg drak jo ikke, så jeg holdt den bare kørende på Cult light og Monsters low carb..

Jeg kørte også med ind til byen, og holdt faktisk ud helt indtil 0330 tiden, men jeg kan godt mærke, at jeg ikke syntes det var så sjovt i byen, som jeg syntes det plejede at være, sidst jeg var derinde var i septembers, men der var jeg tilgengæld fuld! 
Da jeg endelig var kommet hjem i seng, havde jeg virkelig svært ved at falde i søvn, det må altså ha været pga. de energidrikke.. :/


Lørdagnes træning:

Dips.
Ben.
Skulder.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar