lørdag den 9. februar 2013

Happy happy!!

Det var super lækkert med Teammøde idag sammen med Coach og de andre atleter, vi fik talt en del igennem om konkurence, diæt og osv..
Og så fik vi planlagt hvornår i Marts vi skal på træningslejr! Det blir fedt!

Til slut fik vi målt vores fedt% og jeg har smidt 5% på bare en måned!! Wuhuu!! Så jeg er bare mega Happy!! Så nu skal jeg bare fortsætte med at holde fokus, så den ryger længere ned endnu!

Skal lige om lidt over til min veninde og spise, hun har ønsket flæskesteg og frisk salat, da hun jo ikke har fået dansk mad længe, så jeg tager mit eget fisk med, da flæskesteg er lige fed nok til mig :)

Har ikke fået trænet, så idag har været hviledag, så det bliver i morgen jeg skal ro og træne lidt ben..

Vejer mig heller ikke i denne uge, eller det har jeg gjort, men kan ikke bruge tallet til noget, da det lige er den tid på måneden, og så reagere min krop meget anderledes, pga. væske.. Så det må blive i næste uge :) Men nu har fedtprocenten også givet en god indikation om, at jeg er på rette spor! Det er mega NICE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar