mandag den 18. februar 2013

On the Road igen!

Yes! Så sidder jeg endnu en gang i toget mod KBH, da jeg starter på instruktør kursus i morgen! Og jeg glæder mig!

Startede dagen ud med Morgenløb, og det var ikke den bedste tur! Kan godt mærke at kosten ikke var helt som den skulle være igår, og pga. for lidt søvn så var det ikke den bedste løbetur!

Da jeg havde spist morgenmad fik jeg klar gjort mit mad til dagen, og så tog K og jeg ud for at træne, vi fik trænet tits and guns ;) Eller dvs. jeg træner stadig ikke isolerede biceps øvelser, da jeg stadig har noget betændelse i venstre underarm, desværre! :( Så det blev kun triceps der fik en tur..

Efter træning kørte vi hjem til mig, så jeg kunne hoppe i bad og få pakket det sidste, og så hentede vi lige en fælles veninde, som lige havde fået fri, og så kørte de mig ind til stationen, så jeg kunne komme med toget.. Så nu sidder jeg i toget og skriver blog..

Skal bo hos min kusine denne gang, så aften skal bruges på at finde hjem til hende, handle, forberede mad til de kommende dage, og hvis jeg får tid, vil jeg lige lave lidt ekstra cardio :)


Mandagens træning:

40min. Morgenløb.

Pull-ups.
Bryst.
Triceps.

25min. Cardio.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar