lørdag den 23. februar 2013

Træning, wellness og steg!

Igår fredag havde M og jeg aftalt at bruge hele dagen sammen, så jeg havde planlagt lidt ting vi skulle..

Jeg startede dagen ud med morgen cardio, og det blev til 32min. Bakke intervaller incl. Opv. Og afløb.. Desværre er jeg begyndt at døje med betændelse i skinnebenet igen, så havde virkelig ondt på turen hjem! Øv øv!

Efter løb spiste vi morgenmad, og jeg fik lavet mit mad til dagen, og fik pakket det jeg skulle ha med.
Og så kørte vi mod Blokhus Fitness og Wellness..

Vi startede med at træne, hvor jeg fik trænet skuldre, og derefter tog vi ind i Wellness..
Det var første gang vi var der, det var ikke særlig stort, der var et stort bassin med nogle forskellige massage dyser i, og bobler osv. Og så var der et boblebad.
Udover dette var der sauna og dampbad.. Vi havde faktisk det hele for os selv i halvanden times tid.. Det var rigtig hyggeligt!

Efter dette kørte vi ind på en lille cafe, hvor jeg fik en cafe latte og M fik en kop kakao og lidt at spise (han har ik lært at drikke kaffe endnu ;) )

Og så kørte vi op til min mor og papfar, da mor ville lave culottesteg, det er nemlig lige noget for M!
Det var også rigtig lækkert! Og så havde hun lavet masser af rodfrugter til! Mmm..

Efter vi havde spist spillede vi sequence, og mor jeg vandt de 2 sidste spil, som jo altid er det afgørende spil! Det ved alle! :D

Hun havde også lavet dessert! Cheesecake!! Åhhh den så god ud! Og duftede skønt! Men jeg spiser jo ikke sukker, så mens de andre guffede i sig, så havde jeg lavet min egen lille dessert, fromage fraise 5% med æbletern, mandler, valnødder og kanel.. Og det tilfredsstillede min trang! Selvom den cheesecake så indbydende ud!

Jeg har sat lidt billeder ind fra hele dagen :)

Fredagens træning:

32min. MorgenCardio (Bakke intervaller)

Pull-ups.
Skulder.
25min. Cardio.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar