søndag den 3. februar 2013

Svømning og besøg af familien..

Så blev det igen søndag!

Jeg har hviledag om søndagen, så idag var jeg i svømmehallen sammen med M, og svømme lidt baner og derefter i det varme og i sauna, lækker lækker !

Derefter skulle vi ud i huset, da vores familier kom, for at se hvor meget der er sket med det.. Altså huset..

Det var super hyggeligt, dog var der delte meninger om mit hjemmebag, og min lille søster og papfar kunne bestemt ikke lide mine proteinmuffins.. Men bollerne kunne de heldigvis godt li´:) Heldigt!

Så fik jeg også mail fra vores underviser som vi havde på kursus, hun skrev at vi alle havde bestået!! Vigtigt!!
Så næste gang jeg skal afsted på kursus igen, det er d.19. Februar, så glæder mig til at have et par uger herhjemme..

Ha' en dejlig søndag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar