onsdag den 27. februar 2013

Teori i praksis og masser af tunge vægte!!

Igår tirsdag var det en super fed dag på kursus! Vi havde rigtig meget praktisk ude i centret, hvilket var rigtig skønt! Og vi fik løftet MANGE kg!

Vi skulle f.eks finde vores 10RM i 5 forskellige øvelser, og vi skulle afprøve 3 forskellige trænings metoder, jeg valgte 3 ryg øvelser, da jeg alligevel skulle træne ryg senere på dagen..
Jeg fik faktisk trænet så meget ryg, at jeg ik behøvede køre mit eget program efterfølgende..

Udover vi fik prøvet en masse metoder osv. så havde vi også en kettelbell workout, det var super Nice! -Men det at træne med kettelbells er ikke godt til min skulder, da mange øvelser bliver en smule statiske, og det kan min skulder jo desværre ikke :/ Så havde ret ondt igår efter kursus :(

Efter kursus trænede jeg bare nogle øvelser til min skulder og tog lidt til maven og så tog jeg 30min. På crosstraineren inden jeg skulle hjem til min veninde og spise :)

Hun havde lavet en lækker salat, og så havde jeg købt noget kylling på vejen, lækkert!

Tirsdagens træning:

75min. MorgenCardio.

Ryg træning og andre øvelser på kursus.

30min. Kettelbell workout.

Genoptræning af skulder.
Mave.
30min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar