mandag den 18. februar 2013

Tømmermænd?!?!

Igår søndag, havde jeg det nøjagtigt som om jeg havde tømmermænd!!Det var forfærdeligt!! Så ved man bare hvor meget ens søvn betyder for en!! Jeg kunne ikke rigtig sove da jeg var kommet hjem fra byen, der om natten, jeg sov aldrig rigtig tungt, og jeg vågnede allerede ved 09 tiden :/ Øv!

Så søndagen blev altså rigtig lang! Skulle hjem til en veninde ved 12 tiden, til sådan noget tøjbytte-dag, hvor hun havde inviteret nogle veninder, og så havde vi alle taget noget tøj med, som vi aldrig havde brugt, eller som vi bare ikke gad gå i med mere, det var faktisk rigtig hyggeligt.. Og jeg fik da også byettet lidt væk, og solgt lidt..



Ja der var MEGET tøj!


Bagefter var det meningen at vi ville træne, men jeg magtede seriøst ikke noget som helst! Jeg var SÅ udkørt!

Så istedet kørte jeg hjem og hentede min far, for havde lovet lige at hjælpe ham med at handle her til denne uge, og derefter kørte vi over til M i huset, for at se de nyeste fremskridt, og få lidt kaffe.. Eller, jeg havde vist fået stillet min koffein trang, så jeg fik bare lidt at spise :) Og derefter skulle jeg altså hjem og ha en lur!
Fik sovet i 40-50 min. og det var skøøønt!

Derefter fik jeg pakket til denne uge, da jeg jo starter på det næste kursus i morgen tirsdag! Yay!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar