torsdag den 21. februar 2013

Weekend!

Ja for mit vedkommende er det så weekend nu, da sidste kursusdag i ugen var idag..

Så nu sidder jeg i toget på vej hjem! Og det var meget heldigt at jeg lige præcis nåede dette tog! Kom 30sek. før det kørte.. Stres!! Men nåede det da! -Dog uden aftensmad!! Har ellers altid forberedt mig! Men det nåede jeg ikke lige idag :/ så må nøjes med gulerødder, mandler, 1 æble og nogle riskiks jeg ikke fik spist i formiddags.. Og så må jeg tage noget når jeg kommer hjem!

Vi havde meget praktisk undervisning på kursus idag, det var skønt! Og så havde vi endu en 30min. Holdtime, hvor der blev givet gas! Lækkert!

Dagens træning:

85min. MorgenCardio.

30min. Holdtime på kursus. Blanding af styrke og kondition. (Plyometrisk træning)

Div. Øvelser på kursus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar