fredag den 15. februar 2013

Forkælelses..

Igår Onsdag, havde min veninde K inviteret mig ud på noget hemmeligt... Uhh...

Så efter morgencardio kom hun og spiste morgenmad med mig, og så tog vi afsted, og det var så en ansigtsbehandling vi skulle ha! Uhm, det var super lækkert, bare ligge der i en time og blive forkælet, det var nice! Tak Babe!
Billeder fra SkinCare.

 
Efter denne forkælelses, tog vi ind i FW for at træne:)
Og herefter var det meste af dagen faktisk gået.. Vi tog en tur ud i CitySyd, for at finde en kjole eller top til K, da hun holder fødselsdags/ jeg-er-hjemme fest i morgen lørdag..
Herefter kørte hun mig hjem og jeg ventede på at M kom hjem efter han havde været væk siden i Mandags :)


Torsdagens træning:

80min. MorgenCardio.

Ryg.
Dips.
25min. Cardio.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar