tirsdag den 19. februar 2013

Kaos!

Da vi fik fri fra kursus idag, var det tid til at træne ben, hvertfald for mit vedkommende!

Dog var der pænt mange i centret og de var igang med at sætte nye vægte op, så der var en smule kaos idag!

Startede ud med roning, og så ville jeg squatte, men stativerne var optaget, og der var nærmest kø :/ Så startede ud i nogle maskiner og gik derefter over til squat, der var dog stadig optaget, men fik lov til at køre imellem ham fyren som stod der, dog fik jeg ikke trænet alle de øvelser jeg gerne ville, da han også skulle ha mange øvelser og mange sæt, så jeg fandt på nogle alternative øvelser istedet..

Efter træning slappede jeg lidt af i saunaen, og derefter hjem til en veninde for at spise og drikke the.. Det var super hyggeligt!

Nu er jeg på vej hjem til min kusine, så vare det nok ikke længe inden jeg hopper i kassen..

Dagens træning:

75min. MorgenCardio.

30min. Less Mills Gritt (hold træning på kursus).

Roning.
Ben.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar