tirsdag den 12. februar 2013

Fødselsdags Tirsdag!!

Har fejret min skønne veninde K idag! Da hun blev 25! Hurra Hurra Hurra!


Men først startede jeg dagen med en PW på 80min. Vil meget hellere løbe, men det kan min krop desværre ikke holde til 5 dage i streg, det kunne jeg for nogle år siden, men der var jeg også øm og træt i kroppen hver dag! Så nu veklser jeg imellem forkskellige slags kredsløbstræning..



MorgenCardio.
Efter en omgang morgencardio tog jeg over til min far, for at spise morgenmad med ham, og sikre mig at han nu fik lavet sin nye sunde morgenmad, jeg viste ham idag hvordan, og så regner jeg stærkt med, at han selv kan finde ud af det fra nu af :)  Og så viste jeg hvad hans formiddags, frokost og aftensmad skulle/kunne bestå af.. Han var lidt skeptisk, men nu må vi se hvordan det kommer til at gå..


Min morgenmad: Havregrød med banan og kanel. Med en Shake til.






 
I formiddags kørte jeg ind til byen med en ansøgning, og så hentede jeg K, så vi kunne komme ind og træne ben! Det var super god træning! Super lækkert at hun er hjemme igen! Har virkelig savnet hendes selskab!


Efter træning kørte jeg hjem og spiste frokost, og så biksede jeg lige hurtigt nogle kanel/æble protein muffins sammen, hun skulle jo ha kanel nu hun blev 25 ;) De blev virkelig lækre! Og det var bare nogle jeg hurtigt fandt på! Skriv en kommentar til indlægget hvis I vil ha opskriften...




Jeg pyntede dem med flag og lys i dagens anledning ;)

De blev lækre luftige og var slet ikke tøre!

Da jeg kom over til K, hjalp jeg hende med at lave maden klar, til at hendes familie kom og spiste, og så overraskede jeg hende med de muffins her. Og hun kunne li dem! Hun er ellers lidt af en sukkergris, så var meget overraskede over at hun kunne lide dem :)

Nu er jeg lige kommet hjem, og har lige bestilt billetter til Loaded Cup i Marts, som jeg glæder mig for vildt til at se!
Og så vil jeg snart hoppe i seng!


Dagens Træning:

80min. Morgen Cardio (PW).

10min. opv. på cykel.
Ben.
25min. Cardio



Ingen kommentarer:

Send en kommentar