søndag den 14. april 2013

Aflyst???

Så sad jeg der i toget igår imod Århus, og hva sker der så??
Jeg får en opringning om at kursus denne søndag er aflyst, pga. Sygdom.. Øv!

Men nu var jeg jo næsten i Århus, så jeg valgte at blive hernede, for at kunne træne med nogle veninder, de er nemlig interesseret i at få lavet et program af mig, så der har jeg allerede mine første kunder ;) Nice!

Jeg startede dagen ud med at gå i 60min, inden jeg spiste morgenmad.. Tempoet var dog ikke så højt idag, da min lyske virkelig ikke har det godt pt. :/ Og jo hurtigere jeg går, jo længere skridt tager jeg, og det gør avs! Til gengæld kan jeg godt løbe, da jeg løber med små skridt, det er da altid noget! :)

Nu vil jeg snart tage mod FitnessDK for at få dagens styrketræning! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar