torsdag den 4. april 2013

Første gang i 2013....

Har jeg idag været ude på mine rulleskøjter!! Og det betyder altså at foråret er igang! Jubii!

Startede dagen lidt sent, da klokken blev mange igår inden jeg kom i seng.. Startede med løb som morgencardio, men hold kæft det var hårdt idag, min krop var slet ikke med på det! Så det blev kun til 25min. løb :/

 Derefter spiste jeg morgenmad, fik ordnet lidt derhjemme, og så tog jeg ind for at træne.. Tog rulleskøjterne derind, ville egentlig ha cyklet derind, men min er jo blevet stjælet, og M's var virkelig underlig i gearne, så det blev ruleskøjter, kunne dog ikke finde mine nye rulleskøjter, så det blev de gamle jeg brugte, og kan godt mærke hvorfor jeg skiftede dem ud! Men det var dejligt at stå på rulleskøjter igen! -Det har jeg savnet! Men skal altså lige ha fundet de nye frem!

Blev lidt presset på tiden til træningen idag, da der var flere ting jeg skulle nå, så jeg nåede kun lidt opvarmning, 4 rygøvelser og 20min. cardio. havde nemlig en aftale 1330, hvor jeg skulle ha lavet vipper.. Jeg har fået de fiiiiiiineste bambi øjne nu! Det ser brand godt ud! Og så er jeg fri for at bruge tid på at tage mascare på! Bonus!  Her er et billed af dem:


Er de ikke vilde??


Lige nu passer jeg min kammerats butik, da han skulle tusses, så lovede lige at tage de sidste par timer, og jeg er da vist en god sælger, han sagde der nok ikke rigtig ville ske noget her, men jeg har allerede solgt en del, og pakket gaver ind osv.. Så blir han sikkert glad :)

Når jeg lukker ned her, så skal jeg træne med min veninde K, så skal jeg lige tage det jeg ikke nåede tidligere idag, så som mave og Biceps, samt lidt ekstra cardio, det skader jo aldrig, og slet ikke når jeg har spist lidt ekstra de sidste par dage, og starter jo på diæt lige om lidt!! Spændende spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar