torsdag den 4. april 2013

MEGA hygge på en onsdag!

Jeg havde en fantastisk dag igår!

Jeg var sammen med de 2 andre piger fra mit Team, hele dagen! Det var fantastisk, hold op hvor vi hyggede!
Vi startede dagen ud med morgencardio i FW, og sluttede af med at låne en holdsal, så vi kunne øve lidt posering, og derefter gik turen hjem af for at spise morgenmad..

Vi holdt hviledag fra styrketræningen, så vi havde bare tid til at hygge hele dagen, og det blev der gjort, i stor stil! Vil ikke komme med alle detaljerne, men nogle af de ting vi lavede, var at få ansigtsmasker på og få ansigstmassage af hinanden, super lækkert! Vi var en tur på baresso, ude og gå nogle små ture, og så spiste vi sammen og så film om aften. Alt i alt, en super god aften!

Nårh ja, jeg var også en tur ved fys, og det var heldigvis blevet bedre med nakken, så om 2 uger når jeg har en tid igen, så skulle den gerne være helt iorden, og så koncentrere vi os mere om skulderen igen :)


Onsdagens træning:

45min. Morgencardio.
Mave.
Poseringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar