tirsdag den 23. april 2013

Selvforkælelses...


Ja jeg har forkælet mig sevl lidt... Med nyt træningstøj! Mmm!

Jeg bruger stortset aldrig penge på alm. tøj længere, for jeg går næsten kun i træningstøj.. Så det er altså træningstøj jeg smider alle mine penge efter.. Men jeg har til gengæld fundet en side på nettet som jeg er heeeeeelt forelsket i!  Nemlig SPORTAMORE !

Har vist omtalt den på bloggen før, da det ikke er første gang jeg handler derinde..
Mit sidste indkøb derinde fra bestod af disse lækre ting:
 
 
 

Response 3/4 Tight W Adidas Tøj Tights
 
Disse 3/4 tighs fra Addidas, dem finder du lige HER
 
Denne lækre top fra Addidas, så jeg har et sæt ;) HER
 
 
 
Disse korte tights fra NIKE

 
Som jo så matcher denne virkelig fede top fra NIKE
 
Printed Knit Tank Nike Streetwear Tøj Toppe
 
Jeg skal også nok få taget nogle billeder hvor jeg selv har det på :D
Nogle af disse billeder er fra Sportamore.dk´s side.
 
 
Jeg har været så heldig at jeg kan give jer læsere 10% inde på Sportamore ved brug af denne kode: fitnessatlet  .
Koden gælder i 2 måneder, så skynd jer ind og få den brugt! Jeg får ikke noget for at reklamere for siden, andet end de 10% som I også kan få.
 
Det der er super lækkert ved Sportamore er, at der er gratis fragt og 30 dages gratis retur, hvis du skal ha byttet noget.
 
Jeg håber I kan bruge koden til noget lækkert træningstøj!
 
God Tirsdag!
 
 . <3
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar