torsdag den 11. april 2013

Onsdag!

Igår onsdag måtte jeg endnu engang til fys, og det var faktisk en uge tidligere end beregnet :/ Min nakke er nemlig ikke helt ok endnu, så det skulle vi lige ha rettet op på igen.. Og så fik jeg lige kigget på min lyske, døjer nemlig mere og mere med lysken, og det påvirker mig når jeg skal ro, så når jeg har ondt, så ror jeg ikke, da det kun bliver være så, men jeg skal jo ro!! Så det fik jeg også lige kigget på, så nu har jeg fået endnu flere øvelser, tror snart jeg ville kunne bruge en hel time på bare at lave øvelser jeg har fået af min fys, men hvis det er det der skal til, så er det det der skal til!

Onsdagens træning:

60min. Morgenløb med indlagte intervaller.

10min. Opv. på crosstraineren.
Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar