tirsdag den 23. april 2013

Tirsdag - Hviledag..

Idag har jeg haft hviledag, men kun fra styrketræningen jo, så startede dagen med en PW på 65min, da jeg jo ikke må løbe eller ro i denne uge..

Jeg har ikke rigtig haft nogle aftaler i løbet af dagen idag, så jeg har bare hygget mig herhjemme :)

Da M kom hjem havde vi aftalt at tage i svømmehallen, så jeg har fået luftet den nye bikini :)




Efter svømmehallen tog vi hjem og lavede mad, og så har vi været på lossepladsen med en masse affald..


Aftensmad: Små bøffer, salat og dressing af skyr og krydderier.


Og nu er jeg træt! Jeg bliver virkelig påvirket af det klorvand fra svømmehallen, det hiver alt energi ud af mig!

I morgen tager jeg til Århus igen, da vi skal have undervisning både onsdag, torsdag og i weekenden..


Dagens træning:

65min. MorgenCardio.

Svømning.


. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar