torsdag den 11. april 2013

Hviledag på en torsdag..

... det er nemlig lige det det er!

Men en aktiv hviledag!
Har været i FW for at lave morgencardio, det blev til 65min. efterfulgt af de nye øvelser frafys, og så havde jeg taget min morgenmad med, for havde meldt mig til yoga kl.0915, og skal spise morgenmad 0830, så ville ikke ku ha noget hjem inden, så havde taget det med derind.. Og jeg havde fundet på noget smart! (syntes jeg selv!)

Jeg eeeeeeelsker jo min morgengrød, men det er lidt svært at få henne i centeret jo, men så lavede jeg det bare i morges inden jeg tog afsted, og kom det ned i en thermo kop med låg på, og bum, efter træningen, havde jeg min dejlige varme grød, smart hva? Hehe... Ville ha lagt et billed op, men det virker ik lige :/

Senere idag skal jeg ind og prøve en hold time med en veninde, inden hende og en anden veninde kommer herhjem og hygger:)

God dag :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar