søndag den 7. april 2013

Første kursus weekend veloverstået !

Og sidder nu i toget på vej hjem!

Det har været en super lærerig og interessant weekend, og har fået en masse nye redskaber til at blive den bedste Personlige Træner! Mega fedt!

Vi havde også 30min. TRX træning, hvilket jeg ikke har prøvet før, det var rigtig godt! Og senere havde vi 55min. Bold træning, her bliver ens balance evne og core virkelig udfordret! Lækkert at prøve lidt anderledes træning!

Når jeg kommer hjem henter M mig, og så køre vi ud og træner.. Skal træne ryg og biceps.. Og selvfølgelig efterfølgende cardio!

Og så er det i morgen det sker!! -Jeg starter på konkurence diæt!!! Wuhuu! Så skal der altså til at ske synlige resultater!! Vil fortælle mere om min diæt i et indlæg jeg laver i løbet af ugen :)

Nu vil jeg slappe lidt af i toget, og så skriver jeg om dagens træning i aften efter jeg har trænet med M :)

God søndag aften! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar