fredag den 26. april 2013

Torsdag -Træning og kursus!

Fik ik lige opdateret herinde igår, så det gør jeg nu..

Startede dagen med morgencardio, som endnu engang ikke var løb, pga. min ankel som stadig volder mig problemer :( Øv! Så det blev en blanding af PW og cykling..

Jeg tog hen i FitnessDK ca. Kl.12 for at træne Ben og Skulder, og det var en rigtig god træning!
Der var tilmed en fyr der kom hen til mig og spurgte: "Hvor længe har du trænet for at få de ben der? -Og hvad har du trænet?" Der blev jeg sku lidt smigret! Hihi.. Så må da være ved at have nogle gode stænger! :D

Efter træning blev jeg i centeret, da jeg skulle møde på kursus kl.15, så havde taget min frokost med, så jeg kunne nå at spise den inden kursus.. :)

På kursus havde vi en del om spotting, kundekontakt og forskellige levels på øvelser.. :) Meget lærerigt!

Torsdagens træning:

85min. Morgencardio.

10min. Opv. På crosstrainer.
Pull-ups.
Ben.
Skulder.
Genoptrænings øvelser.
25min. Cardio.

30min. Cardio (på kursus).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar