torsdag den 11. april 2013

Hviledag?

Selvom det var hviledag idag, så har jeg faktisk lavet en del! Men jeg betragter det også kun som hviledag fra styrketræningen..

I eftermiddags tog jeg lige 30min. På crosstraineren inden jeg gik ind og lavede genoptrænings øvelser til lyske og skulder.. Og så havde jeg og en veninde jo meldt os til Stepfit.. Åhh Gud!! Godt der ikke var nogen der filmede os, eller det håber jeg hvertfald ikke der var!! Jeg var hvertfald slet ikke på hjemmebane!! Hold nu op hvor så jeg tosset ud! -Men det var sjovt at prøve! Men måske vi skulle ha valgt et intro hold i stedet for? Hehe..

Efter træning tog vi hjem til mig og lavede mad, selvfølgelig diæt-venlig mad ;) Kylling og tomatsalat, dog uden olie og mozeralla, eller det var der også, bare ikke i min portion.. :)


Dagens træning:

55min. MorgenCardio.

60min. Hatha Yoga

30min. Crosstrainer.
Genoptræningsøvelser.

60min. StepFit medium.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar