søndag den 14. april 2013

På vej...

Til Århus..

Skal på kursus i morgen, så tager derned her til aften, så jeg er frisk til i morgen:)

Jeg er stadig HAPPY for det vægten sagde i morges! Især når næste mål egentlig var 64,8kg! Så det har jeg jo allerede nået! Så måske er der egentlig ik så lang tid til at jeg må få en spisedag?:D -Det må jeg nemlig når jeg er under de 60kg, og pt. Virker det jo ikke så langt væk ;) Nice!

Jeg var inde og træne ben og skulder tidligere idag, sammen med en af tøserne fra teamet og hendes veninde, det var en god omgang! Gik dog helt kold inden cardio delen, så den sprang jeg over idag :/ Men kunne godt mærke, at jeg kun havde fået morgenmad inden træningen, og plejer at få 2 måltider, så det kunne godt mærkes :/
Så jeg tog hjem efter styrketræningen for at få mit mad! :) og så tog jeg en lur, det var godt til mig!

Idag er faktisk den eneste dag i ugen, hvor jeg ikke har morgencardio på programmet, det var helt underligt bare at stå op og spise morgenmad:) prøvede mit nye proteinpulver med stracciatella, og må nok indrømme den ikke liiiige er mig:/ Den er lidt for sød/kvalm til mig :/ Øv!

Jeg kom forresten ikke i Bio igår, fordi Ms fly blev endnu mere forsinket, så han landede først ved 2130 tiden.. Så det er ikke meget vi har set hinanden, da han allerede skal afsted i morgen eftermiddag, og jeg jo skal på kursus..

Dagens træning:

10min. Opv. På crosstraineren.
Ben.
Dips.
Skulder.

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar