fredag den 19. april 2013

Hviledag! Ja jeg kan godt! Næsten da! Og endnu en pakke!

Ja idag var det så hviledag! Hvertfald på styrkefronten, og jeg syntes jeg har været dygtig idag!

Jeg skulle selvfølgelig lave morgencardio, og skal gerne løbe i 60min. her om fredagen, men grundet jeg løb igår, og prøvede at undgår smerter i lysken, så har jeg overkompenseret på min højre ankel! Amen hvor uheldig er jeg lige?!? Så kunne ikke løbe idag, da den har været mega øm!

Så min morgencardio idag blev i FW, på 3 forskellige maskiner som ialt blev til 65min. Derefter fik jeg min shake og rosiner, og så havde jeg medlt mig til Yoga. Og det har faktisk været dagens træning! (Klapper mig selv på skulderen.)

Resten af dagen er blevet brugt på at forberede mad til weekenden, ordne vasketøj, og så har min far været forbi til en kop kaffe, så jeg har rigtig hygget mig idag!

Og nårh ja, jeg havde bestilt en ny MP3 afspiller og høretelefoner på nettet, som kom med posten idag! Jeg bruger min iPhone til mit træningsprogram, så gider ik høre musik på den samtidig, da det bliver noget rod med ledningen osv. syntes jeg, så derfor har jeg købt en ny lille smart en med clips, og den vejer nada!


Glæder mig til at prøve begge dele til træningen i morgen!

M kommer hjem om et par timer, og så skal jeg ud og hente ham, inden jeg endnu engang tager til Århus, for at komme på kursus både i morgen og søndag:)

God weekend til jer!


Dagens træning:

65min. Morgencardio.
60min. Yoga.



. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar