torsdag den 18. april 2013

Ansøgning, træning og afslapning!

Jeg har idag været i Hjørring med en ansøgning i FitnessDK, og ved i hva? Jeg tror sku det gav pote!!

Jeg afleverede ansøgningen til receptionisten, da centerlederen ikke lige var tilstede.. Og så gik jeg ind og trænede..
Har aldrig trænet i FitnessDK hjørring før, men det er et ret flot center syntes jeg. Da jeg var igang med træningen, da kom centerlederen over til mig, og spurgte om vi ikke lige kunne tage en snak, når jeg var færdig med træningen.. JO selvfølgelig! Så efter træningen fik jeg snakket med centerlederen og træningsvejlederen, og de syntes det var en super spændende ansøgning, og de ville meget gerne give mig nogle timer, feeeeeeedt!!

Så de vil ringe til mig i næste uge, når de har fundet ud af hvad de kan give mig. :) Det lyder umiddelbart til, at jeg skal starte med at have nogle hold med funktionel træning, hvilket passer mig super fint, da jeg har en del erfaring indenfor CrossFit. Jeg venter spændt på at høre fra dem igen!


Efter jeg havde været i Hjørring kørte jeg hjem igen, og tog en tur ned til min kammerat i hans butik, for at underholde ham lidt, inden jeg kørte hjem i huset igen.. Nu slapper jeg af herhjemme.. Jeg er helt drænet for energi lige nu, så det ender nok med at jeg hopper ret tidligt i seng idag..



Dagens træning:

45min. Rolig morgenløb (Lysken er stadig ikke for god)

Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar