lørdag den 6. april 2013

Kursus, Turbotræning og Tøsehygge!

Så er jeg startet på Personlig Træner uddannelsen! Vi er kun 3 på holdet, så det bliver rigtig hyggeligt og dybdegående!

Vi startede kl.0930, så stod op i god tid for at spise morgenmad inden jeg tog derhen, så ingen morgencardio idag..

Vi var færdig på kursus kl.17 og centret lukkede kl.18, så hvis jeg skulle nå både at styrketræne og lave cardio så skulle jeg finde på noget alternativt..
Så jeg lavede et lille cirkelprogram med 2 ben øvelser og 2 skulder øvelser, og derefter kørte jeg nogle supersets, så jeg nåede alligevel en del på 30min. Og derefter nåede jeg 20min. På løbebåndet.. Så selvom det slet ikke var optimalt i forhold til hva jeg plejer, så syntes jeg det var ret effektivt ! Nogle gange skal man bare tænke lidt ud af boksen, for at nå det hele :)

Efter træning tog jeg hjem til min veninde, som jeg sover hos, mens jeg er i Århus, e vi har her til aften spist og hygget med 3 andre veninder! :)

Men jeg hopper nok snart i seng, skal op og lave morgencardio inden kursus i morgen.. :)

Dagens træning:

Ben.
Skulder.
20min. Cardio.

Og så ligger jeg lige et billed ind af mine ben :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar