mandag den 8. april 2013

Stille og rolig mandag...

Ja, det har været en meget stille og rolig mandag idag, har ikke lavet det vilde..

Stod op og lavede morgencardio, som var 60min. løb, så spiste jeg morgenmad, og så hyggede M og jeg lidt herhjemme, han skulle først møde kl.13, så vi havde lidt tid sammen, men så er han så heller ikke hjemme før fredag eftermiddag pga. arbejde.. Så jeg har maaaaaasser af tid til mig, mig og mig :) Og mine dejlige veninder selvfølgelig :) Hehe... Har allerede lagt planer for hele ugen :)

Da jeg havde kørt ham på job, tog jeg ind for at træne, hvor jeg mødtes med en veninde, så havde hjælp til bænkpres idag, det var skønt! Så blir jeg altså lige presset det mere! Lækkert!

Efter træning fik jeg handlet lidt, kan oplyse om at Netto har frosne bær og grøntsager på tilbud til 8kr. pr. pose! Det kan jeg li! :P

Så fik jeg lidt frokost og ordnet nogle ting herhjemme, og her til aften har jeg været ude på en PW med en veninde, vejret har jo været skøøøønt!

Billeder fra aften PW:

Nårh ja, det var jo også diæt start idag.. Så måtte lige en tur op på vægten! Og jeg vidste godt at det ikke ville være det bedste resultat, for de sidste to uger er altså ikke gået som planlagt, men det bliver der lavet om på nu!  Dagens vægt: 66,4kg.  Næste mål er, at når jeg mødes med Coach igen, så står vægten på 64,8kg. Så nu er det bare næsen i sporet!
 
 
 
Dagens træning:
 
60min. Morgenløb.
 
10min.Opv. på Crosstraineren.
Pull-Ups.
Bryst.
Triceps.
Mave.
25min. Cardio.
 
82min. PW
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar