fredag den 12. april 2013

Weekend! Træning, pakkepost og indkøb!

Startede selvfølgelig dagen ud med morgencardio, men vejret var sku lidt deprimerende at se på, så det blev til at jeg løb ind til FitnessWorld, tog 40min. Cardio derinde og så løb jeg hjem.. Så det blev alligevel til 72min. Morgencardio..

Så var det hjem og spise morgenmad! Mmm..

Så fik jeg vasket lidt tøj, tømt opvaskemaskine osv. Så fik jeg lidt at spise igen, og så tog jeg ud i FitnessDK for at træne..

Under opvarmning til bænkpres, kom der en pige over til mig for at spørge mig til råds om en maskine, og så var der lige en masse andre ting, som hun også lige ville høre om, hun syntes nemlig jeg lignede en der havde meget forstand på det, jeg gav hende ret ;) Hehe.. Og så gav jeg hende en masse råd :) Dejligt at dele ud af ens viden :)

Min træning trak rimelig meget ud idag, og til sidst havde jeg slet ingen energi, men da jeg skulle igang med cardio efter styrke, der kom der lige pludselig gang i mig igen, og jeg nød at løbe 25min. på løbebåndet, og jeg hader ellers at løbe på bånd, det er sååååå kedeligt! Men idag var det helt lækkert!


Posten kom også forbi med en pakke fra Bodystore idag, M og jeg havde bestilt lidt forkskelligt proteinpulver, og jeg har bestilt en ny smags variant, nemlig Icecoffee, den glæder jeg mig til at smage! Derudover havde jeg også bestilt nye træningshandsker, og en Blueberry syrup fra Walden Farms, jeg prøvede den oven på en riskiks i formiddags, og det var slet ikke så tosset! I morgen vil jeg prøve at hælde lidt på min morgengrød :P
Og så fik jeg en lyserød shaker med i købet :)




Jeg fik også handlet stort ind idag, og kan informere om, at Bilka har 10 poser frost grøntsager eller bær på tilbud til 80kr... Det er billigt! Så idag er den store fryser blevet fyldt lidt mere op :)

Nu venter jeg på M kommer hjem, hans fly er blevet forsinket flere gange, han skulle ha været hjemme kl.16, men nu blir den nok nærmere 18 eller 19.. Tror vi tager i Bio i aften, ved bare ikke helt hvad vi skal se endnu.. Det må jeg lige ind og se på ..

Dagens Træning:

72min. Morgencardio.

10min. løb som opv.
Bryst.
Pull-Ups.
Dips.
Triceps.
Mave.
25min. Løb.


God weekend! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar