torsdag den 18. april 2013

Onsdag- Kursus, lækkerier og sen træning..

Igår var jeg en tur på kursus i århus, hvor vi havde første halvdel om kost, og sidste halvdel skal vi have i næste uge.. Der var nu ikke meget af det som jeg ikke vidste i forvejen, men det er altid godt at få det repeteret lidt, og hørt andres meninger :)

Onsdagen skulle egentlig være startet med morgencardio bestående af løbe intervaller, men min lyske var MEGET øm efter behandlingen i tirsdags, så jeg valgt at gå en lang tur istedet for, det var vist det bedste!

Senere på formiddagen kom min mor og lillesøster forbi til en kop kaffe, og da de var kørt tog jeg ind for at træne, og derefter kørte jeg til Århus på kursus.

Efter kursus tog jeg lige 30min. på crosstraineren og lavede nogle genoptræningsøvelser inden jeg kørte hjem af, så klokken var 23 inden jeg nåede hjem igen.. På vej hjem var jeg lige inde og hente en pakke, som var kommet med posten, og se lige hvilke lækkerier der var med:





Og det er alt sammen sukkerfri og low carb! Har allerede prøvet de to forskellige krydderier og den der marshmallow dip! Og det kan godt anbefales!

Krydderiet med chokolade og skumfidussmag smagte jeg på min havregrød i morges:

Og marshmallow dippen puttede jeg i min skyr her i eftermiddag, sammen med frosne jordbær, der var hakket fint:
 
Og det andet krydderi har jeg prøvet på min kylling, mmm! Det har jeg dog ikke lige noget billed af..
 
 
Onsdagens træning:
 
80min. Morgen PW.
 
10min. opv. på crosstrainer.
Ben.
Skulder.
30min. Cardio,
 
30min. Crosstrainer og genoptræningsøvelser.
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar