mandag den 29. april 2013

Oversigt over ugens træning! Uge 17!

Mandag: 60min MorgenCardio - 10min. opv. på vrosstrainer - Pull-Ups - Ryg - Biceps - Mave - 25min. Cardio.

Tirsdag: 65min. MorgenCardio - Svømning. (Hviledag)

Onsdag: 80min. MorgenCardio - 10min. opv. på crosstrainer - Bryst - Triceps - 25min. Cardio.

Torsdag: 85min. MorgenCardio - 10min. opv. på crosstrainer - Pull-Ups - Ben - Skulder - 25min. Cardio - 30min. Cardio på kursus.

Fredag: 94min. MorgenCardio - 15min. opv. på crosstrainer - Ryg - Biceps - Mave - 35min. Cardio.

Lørdag: 2 timers alternativ træning i skoven, på kursus. (Hviledag)

Søndag: Bryst - Triceps - Mave.


Denne uge har mine morgencardio ture kun været powerwalks, da jeg ikke har kunnet løbe, pga. min åndsvage ankel! Øv! Men den har sku heller ikke godt af de lange ture, så nu prøver jeg lidt cykling og spinning i den næste uges tid, og håber den bliver bedre, ellers kan jeg også stå lidt på crosstraineren.. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar