mandag den 15. april 2013

Mandag i Århus!

Jeg blev i Århus igår og sov hos min veninde, da jeg idag havde nogle aftaler med at træne nogle tøser dernede.. :D

Jeg startede morgen med at lave morgencardio, jeg ville løbe i 60min. men jeg kunne mærke på min hofte og lyske, at det ikke var helt godt idag :/ Så da jeg alligevel løb lige forbi FitnessDK, så smuttede jeg derind og stod 45min. på crosstraineren, inden jeg løb tilbage igen.. Det var nemlig lidt bedre til mig!

Efter cardio fik jeg morgenmad, og så havde L spurgt om jeg ville med på et hold 1030, og da jeg idag havde hviledag, så tænkte jeg, at det kunne jeg da godt! Det var Grit Strenght holdet vi var på, det var 30min. med sved på panden.. :) Dejligt.. Men skulle vist ha taget liiiiiidt mere vægt på den stang vi brugte, for den var lige let nok..
MEN! Havde lige en sms samtale med min coach den anden dag, og jeg er simpelthen nød til at overholde mine hviledage! Og jeg ved det jo godt! Jeg må lige tage mig sammen!

Efter holdtimen skulle jeg træne en veninde, og det blev til overkrops træning, og så tog vi sammen 20min. cardio bagefter, det var godt til os!

Efter træning kiggede vi lidt rundt i gågaden i Århus, og så tog vi hjem for at få noget frokost!


Nu er jeg næsten lige kommet hjem i huset, og ville lige opdatere lidt herinde :)
Skal lige ha ordnet lidt ting inden jeg hopper i seng, så jeg er mega fresh til i morgen :P

BTW! Hvor har vejret været lækkert idag!! Og det bliver bedre i morgen! Det er da så nice!!

Dagens træning:

72min. MorgenCardio. (Løb og crosstrainer)

30min. Grit Strenght (Holdtime)

20min. Crosstrainer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar