tirsdag den 9. april 2013

Masser af mig tid, og hygge hos veninde..

Har idag trænet i det center hvor jeg egentlig håbede på at få job, når jeg er færdig med PT uddannelsen.. Snakkede lidt med Centerchefen, men de har desværre ikke økonomien til at kunne ansætte mig pt. selvom hun rigtig gerne vil.. Øv.. Åhhh jeg vil så gerne snart finde noget!!

Men det var rart at prøve at træne i centret, de har et rigtig lækkert omklædningsrum! Centret er ikke så stort, men der var ikke særlig mange i centret på det tidspunkt jeg trænede, så det var lækkert, der var dog en del håndværkere deroppe, da de er ved at lave et nyt stort funktionelt område, det bliver lækkert!

Et par billeder efter dagens træning som var ben og skulder..




I morgens var jeg også ude på en lang PW, og her er også lige et flot morgenbilled derfra:

Vejret var lækkert, men temperaturene må godt snart snige sig liiiiidt længere op, for lidt køligt det var det altså!

Her til aften har jeg været hjemme hos en veninde og hendes datter, og nu er jeg lige kommet hjem..
Så igen idag har jeg haft masser af mig tid!

Så nu hopper jeg nok snart i seng..

Dagens træning:

90min. Morgen PW.

10min. opv. på crosstrainer.
Ben.
Skulder.
25min. Cardio.

Det var god træning! Og mine ben kan godt mærkes her til aften!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar